söndag 16 augusti 2009

Huvudstadsbesök


Har varit i huvudstaden och shoppat. Koftan köpte jag på Gudrun Sjödén och min hårförlängning på gatan till v. efter Åhlens på Drottninggatan.
Det man inte har får man fuska dit. Det är clips som man bara sätter i håret och jag tycker det blev riktigt bra. Känns underbart att ha ett hårsvall.
Jag har på mig en sammetsklänning som är helt rätt i höst och över den en brun kort volangkjol. Det är förstås second hand. Några extra fransar hjälper till när ens egna har nötts med åldern.
Sätt en gardintofs runt halsen eller i midjan som pricken över i.

1 kommentar:

  1. Tittar in igen... Tycker det är såååå synd att Du stänger "De å sånt". Glasen blev invigda i helgen och gardinerna blir fantastiskt fina som draperier i vår nyrenoverade hall! Hårförlängning låter spännande! Får se om jag vågar prova när tanken fått mogna! Ha en fin söndag!

    SvaraRadera